Известие

Collapse
No announcement yet.

Оборотомер 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оборотомер 156 1.8

    Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

  • #2
    Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
    Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
    Хахахха колега ти уби коня с тази тема !!! ХАхахах
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
      Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
      Пробии контролното табло със бургия 2мм, да изтече ако има течност и дава на късо някъде, тогава прекъсвача със сигурност ще се вдигне, поне до 6500 ще иде, гаранция.......втора ръка контролно табло струва към 300 лв, не си струва......
      ПиЕс - другата опция е да си вземеш нов прекъсвач......но виж кой тип е за твоя двигател, има до 6к, 7к, 7500, над 8000 е опасно, може да ти превърти прекъсвача......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
        Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
        Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
        И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
        Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
        Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
          Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
          Колега с това обяснение дето си го дал относно проблема си ми оправи настроението за целия ден,смял съм се сам пред компа.Има търсачка.Майката му е четене.Но за да те улесня,повечето колеги ще те пратят на стенд,защото причините са няколко,и понеже най-вероятно не чуваш прекъсвач,а просто колата не вдига повече от 4500 об.,сменяш дебитомер и си готов,но крайната дума ще кажат майсторите като идеш на стенд.
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #6
            точно така се чува в 4500

            ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------

            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
            И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
            Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
            Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
            точно така се чува

            ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:13 ----------

            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
            И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
            Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
            Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
            на втора скорост 100км.

            ---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:17 ----------

            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
            И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
            Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
            Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
            Колега с това обяснение дето си го дал относно проблема си ми оправи настроението за целия ден,смял съм се сам пред компа.Има търсачка.Майката му е четене.Но за да те улесня,повечето колеги ще те пратят на стенд,защото причините са няколко,и понеже най-вероятно не чуваш прекъсвач,а просто колата не вдига повече от 4500 об.,сменяш дебитомер и си готов,но крайната дума ще кажат майсторите като идеш на стенд.
            дебитомера няма нищо общо
            Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

            Comment


            • #7
              Значи щом на втора стигаш 100км и тогава прекъсвача се чува това означава че двигателя си постига оборотите 7200 след което вече няма подаване на запалване.
              Проблема може да е в самия оборотомер кабелите или някъде другаде като за начало може да пробваш с друг оборотомер струва 40-60лв(втора употреба) но ако може само да пробваш защото проблема може да не е в него а някъде по веригите.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Аз тази количка я карам една година,още при покупката го забелязах,но човека продавач ме повози и колата върви ,но не показва както трябва.Викам си ще го сменя,но все не стигам до него,сега доиде това време.Други проблеми нямам,според мен е от контролния уред.
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                  Аз тази количка я карам една година,още при покупката го забелязах,но човека продавач ме повози и колата върви ,но не показва както трябва.Викам си ще го сменя,но все не стигам до него,сега доиде това време.Други проблеми нямам,според мен е от контролния уред.
                  Сменяй колега.Щом върви както трябва,най-вероятно е от обортомера.
                  sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                  Comment


                  • #10
                    Смених контролния уред,и к,во стана светна чека.Отивам на диагностика.
                    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                    Comment


                    • #11
                      А колата оправи ли се
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        ...чека за изгоряла крушка ли ....... леле мале ..... сериозно ще да е .... м дам ...на диагностика за най-сигурно ......
                        Alfa156 Against All

                        Comment

                        Working...
                        X